بیوگرافی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بیوگرافی امیلیا کلارک (Emilia Clarke)

بیوگرافی امیلیا کلارک (Emilia Clarke)

تاریخ تولد : ۲۶ اکتبر ۱۹۸۶ در لندن، انگلستان

مهمترین افتخارات : نامزد دریافت جایزه Emmy برای سریال « بازی تاج و تخت »

امیلیا کلارک در سال ۱۹۸۷ در لندن انگلستان و در خانواده ای مرفه متولد شد. وی به دلیل فعالیت پدر که مهندس صدا در تئاتر بود، خیلی زود به این هنر علاقه مند شد. کلارک زمانی که تنها ۳ سال داشت با دیدن نمایش موزیکال “قایق برفی” عاشق بازیگری شد و تصمیم گرفت روزی در زندگی اش به یک بازیگر مطرح تبدیل شود.

به همین جهت وی به تئاتر وارد شد و با اندوختن تجربه بیشتر در زمینه بازیگری موفق شد در نمایش های زیادی روی صحنه برود و هنر خود را نمایان سازد. اولین حضور تصویری کلارک در تلویزیون در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی « دکترها » اتفاق افتاد و پس از مدت کوتاهی نیز نقشی به وی پیشنهاد شد که توانست او را به شهرتی جهانی برساند و آن نقش، دنریس تارگرین در سریال “بازی تاج و تخت|Game of Thrones” بود. کلارک با این نقش توانست در سالهای ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ نامزد جایزه Emmy شود و همچنین موفقیت هایش در این سریال سبب شد تا او ایفاگر نقش سارا کانر در فیلم “ترمیناتور : جنسیس” شود.

حقایق جالبی که (Fact)درمورد امیلیا نمیدانید :

گفته که اگر بازیگر نمی شد، یک معمار، خواننده یا طراح گرافیک می شده است.

وی توانایی نواختن پیانو، فلوت و گیتار را دارد.

در سال ۲۰۱۲ در لیست ۱۰۰ نفره زیباترین چهره ها از طرف Independent Criticsرتبه ۱ را بدست آورد.

علاوه بر بازیگری، استعداد و توانایی بالایی در آوازخوانی نیز دارد.

گفته زمانی که در مکان های عمومی حضور پیدا می کند به دلیل اینکه موهای بلوند بلندی ندارد ( اشاره به شخصیتش در سریال « بازی تاج و تخت ) ، هیچکس او را نمی شناسد!

قبل از اینکه به عنوان بازیگر در سریال « بازی تاج و تخت » حضور پیدا کند، شغل های زیادی را تجربه کرد که از جمله آن منشی تلفن و گارسون بوده است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دانلود فیلم خارجی عکس عاشقانه