بیوگرافی

بایگانی

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی 

آزاده صمدی بازیگر سینما و تلویزیون سینمای کشور ایران هست که گزیده کار می کند و نقش های متفاوتی را از وی دیده ایم، او با معروف ترین کارگردان های سینمای کشور ایران کار کرده هست.
  • ۰
  • ۰
بیوگرافی و عکس های درسا بختیاری بازیگر

بیوگرافی و عکس های درسا بختیاری بازیگر 

درسا بختیاری بازیگر جوان ایرانی هست که این روزها نقش آفرینی او را در سریال زیر پای مادر ویژه ماه رمضان در تلویزیون می‌بینیم.درسا بختیاری جدید ترین بازیگر زن سینمای کشور ایران هست که به تازگی وارد عرصه بازیگری شده هست. درسا بختیاری در سریال زیر پای مادر این روزها مشغول به ایفای نقش هست و در نقش ستاره دختر رخساره بازی می‌کند.

 

  • ۰
  • ۰

پیشنهاد ویژه

خانه / بیوگرافی / بیوگرافی و عکس های مارال فرجاد بازیگر ایرانی

بیوگرافی و عکس های مارال فرجاد بازیگر ایرانی

بیوگرافی و عکس های مارال فرجاد بازیگر ایرانیbia2tafrih.ir/wp-content/uploads/2017/06/-3270.jpg”/>

بیوگرافی و عکس های مارال فرجاد بازیگر ایرانی

بیوگرافی و تصاویر مارال فرجاد بازیگر ایرانی 

مارال فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون ایران هست که از خانواده ای کاملا هنری به سینما روی آورده هست،وی فرزند جلیل فرجاد می باشد. مارال فرجاد فرزند جلیل فرجاد و خواهر مونا نیز می باشد. بیوگرافی کامل “مارال فرجاد” را میتوانید در بخش بیوگرافی بازیگران سایت پارس ناز ملاحضه بفرمایید

نام:مارال
نام خانواگی:فرجاد
تولد:مرداد1361
محل تولد:استان تهران
پیشه:بازیگر
تحصیلات:لیسانس عکاسی
نام پدر:جلیل فرجاد«بازیگر»
بیوگرافی و عکس های مارال فرجاد بازیگر ایرانی

مارال فرجاد متولد مرداد 1361 در استان تهران، بازیگر هست .مارال فرجاد فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی هست .اصالتا اهل مرند و ترک زبان می باشند. او بازیگر را از سال 1377 با حضور در آلبوم کت جادویی ساخته محمدحسین لطیفی در تلویزیون آغاز نمود. تا به حال در چندین نمایش و آلبوم تلویزیونی و سینمایی به ایفای نقش پرداخته

از جمله آن ها نمایشهای :باغ شب نما ، سلطان گداها ، زندگی جاری هست و…. و آلبوم هایی چون :حلقه سبز ، روح مهربان وو فیلمهایی مثل شام عروسی ، پسران آجری ، ماه عسل و…. ساده و دوست داشتنی.

خانواده هنری مارال فرجاد
مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد که از بازیگران پیکسوت سینما هست می باشد. خواهر مارال فرجاد نیز مونا فرجاد هست که دو سال از او کوچکتر هست و او هم از بازیگران سینما و تلویزیون می باشد.با پدر و مادرمان دوستیم و ارتباط بسیار خوبی باهاشون داریم
بیوگرافی و عکس های مارال فرجاد بازیگر ایرانی

یوسف مرادیان و مارال فرجاد

وقتی کم سن و سال بودیم پدرم همه ی وقت به ما می‌گفت :اگر بدترین کار جهان را هم کردید از ما مخفی نکنید و بدانید حتی اگر دعوای تان کنیم در نهایت شما را حمایت خواهیم کرد.همۀ وقت} با انها راحت بودیم و هرگز اجازه ندادند ترسی وارد قلب و ذهن ما شود، شاید همین صحبت های پدرم باعث شده که من و خواهرم همه ی وقت با پدر و مادرمان صادق باشیم و انها را مثل دوست، کنارمان داشته باشیم و حرف های مان را صادقانه با آن ها مطرح کنیم.

ارتباط پدر ودختری

باید از نزدیک ارتباط استاد فرجاد با دخترانش را مشاهده نمایید و همینطور ارتباط دخترها با پدرشان؛ آن ها به قدری صمیمی هست که گویی دوستانی نزدیک برای یکدیگر میباشند و دیدنی تر آنکه خیلی هم با همدیگر هماهنگ میباشند و یک تله پاتی خاص بین انها جریان دارد.
بیوگرافی و عکس های مارال فرجاد بازیگر ایرانیازدواج و همسرش

مارال فرجاد ازدواج کرده هست و متاهل می باشد

شروع فعالیت

مارال فرجاد به کمک پدرش بازیگری را در سن 3 سالگی در تله تئاتر تلویزیونی بنام من هستم، اما یک سیاه به کارگردانی اسماعیل شنگه آغاز کرد، بصورت جدی در سال 1370 به همراه پدرش در تئاتری به کارگردانی مجید جعفری به ایفای نقش پرداخت.بیوگرافی و عکس های مارال فرجاد بازیگر ایرانیمارال و مونا فرجاد در کنار مهران مدیری برنامه دورهمی

فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگر از سال 1384 با فیلم شام عروسی آغاز کرد و در تلویزیون نیز با سریال تا صبح «مستانه» در سال 1385 بطور رسمی واردقاب عکس شد.تنها بعنوان بازیگر خنده دار شناخته نشویم.مارال فرجاد درمورد راهنمایی پدرش در ابتدای حضور در عرصه بازیگر تصریح کرد :سال 79 یا 80 کوچه اقاقیا را به من و مونا توصیه دادند که ما به دلیل اینکه صرفا بعنوان بازیگر خنده دار تنها شناخته نشویم نپذیرفتیم !
بیوگرافی و عکس های مارال فرجاد بازیگر ایرانیسلفی مارال فرجاد

غافلگیر کردن مهران مدیری در دورهمی

در همین ابتدای برنامه مارال و مونا فرجاد یک سورپرایز برای مهران مدیری داشتند و عکسی از مراسم ازدواج مهران مدیری در سریال باغ گیلاس را تقدیم او کردند که در این عکس خودشان دو دختربچه کوچک بودند.

علت کم کاری جلیل فرجاد

مهران مدیری ضمن دعوت از جلیل فرجاد برای حضور در برنامه پرسید چرا آقای فرجاد کم کار شده هست ؟ مونا ادامه داد شاید چون توصیه خوبی نداشته هست، کمتر کار تصویری انجام داده اند اما پدرم مشغول تئاتر و کار دوبله میباشند.

بیوگرافی و عکس های مارال فرجاد بازیگر ایرانی

مجری برنامه دورهمی پرسید کدام تان زورگو تر هستید ؟

مارال گفت:من ،گرچه در خانه آن قدر دوستم دارند که حرفم را می پذیرد و در پاسخ به اینکه کدامشان بازیگر بهتری میباشند گفت:بازیگر مفید بودن بستگی به تلاش ما دارد و یک امر نسبی هست ، مونا اعتماد به نفس بیشتری دارد و من به علت اینکه خجالتی بودم برای رسیدن به جایگاهم تلاش بیشتری کرده ام.

شغل دوم
از دوران کودکی به بازیگری علاقه دارم دانش آموخته رشته عکاسی هستم و می توانستم آتلیه بزنم، در ایران برای بازیگران داشتن 2 شغل خیلی مفید هست ولی خیلی سخت هست، شغل ما خیلی پراکنده هست و امکان دارد چند ماه بیکار باشیم، اما وقتی سر کار می‌رویم 5 تا 6 ماه درگیر بازی هستیم و حتی در این تایم، زمانی برای استراحت، خانواده و شغل دوم نداریم
بیوگرافی و عکس های مارال فرجاد بازیگر ایرانی

اوقات فراغت و زندگی مارال فرجاد

تئاتر میبینم، فیلم می‌بینم، اسکواش بازی می‌کنم، ورزش میکنم، سینما می‌روم و با دوستانم معاشرت نمایم.
مطالعهبجز نمایش و رمان، اکثر کتاب های روان شناسی میخوانم.
بیوگرافی و عکس های مارال فرجاد بازیگر ایرانی

عکس قدیمی نیکی کریمی و مارال فرجاد

علاقه به سمنو

به شدت به سمنو علاقه دارم .به نظرم خیلی خاصیت دارد و اینکه از کودکی طعم خاص و عجیب آن را خیلی دوست داشتم و همه ی وقت در حال ناخنک زدن بودم! گرچه خودم تابه حال هیچ وقت سمنو درست نکرده بودم.

قسمتی از گفت و گو با مارال فرجاد
با دقت به اینکه خانوادگی در کار هنر هستید، چقدر برای خانواده وقت می گذرانید؟

کارهایم اخیرا چندان شده و همین باعث شده مدتی کمتر وقت بگذرانم. اما در کل با خانواده چندان وقت می گذرانم.
بیوگرافی و عکس های مارال فرجاد بازیگر ایرانیمارال و مونا فرجاد در کنار پدرشان

اهل مطالعه هستید؟

بله.

اکثر در چه حوزه هایی کتاب میخوانید؟

بجز نمایش و رمان، اکثر کتاب های روان شناسی میخوانم.

حتما دیده اید که خیلی از جوان ها صبح تا شب در اینترنت و فضای مجازی وقت خود را سپری می‌کنند.

بله، متاسفانه شبکه های مجازی آدم را سمت خودش می کشاند. من به دلیل کارم مجبورم حضور داشته باشم، اما برخی روزها تصمیم میگیرم این برنامه را ببندم، ولی کلی پیام میدهند یا کلی اتفاقات میوفتد و نمی‌توانم ببینم. بازرسی شبکه های مجازی دشوار هست باید هم از آن بهره گیری کرد

و هم تحت کنترلش داشت. بهره گیری از شبکه های مجازی نباید به اعتیاد مبدل بشود. بیش از حد در فضای مجازی بودن، باعث شده برخی اوقات فرصت هایی را از دست بدهم.

بیوگرافی و عکس های مارال فرجاد بازیگر ایرانی

سیاوش خیرابی و مارال و مونا فرجاد

فیلم شناسی مارال فرجاد

سینمایی

• جاودانگی «1394»
• ربوده شده «1394»
• دوشیزه باران «1386»
• پسران آجری «1385»
• شام عروسی «1384»

تلویزیونی

• کت جادویی «1378–1377»
روح مهربان «1384، امیر قویدل»
• عملیات 125 «1387»
• خاتون «1393»
بیوگرافی و عکس های مارال فرجاد بازیگر ایرانینیکی کریمی و هستی مهدوی فر و مارال فرجاد

  • meisam ya
  • ۰
  • ۰

بیوگرافی کامل لیلا اوتادی + عکس

بیوگرافی کامل لیلا اوتادی + عکس

لیلا اوتادی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد چهاردهم مرداد ماه سال ۱۳۶۲ در تهران می باشد و ۳۴ سال سن دارد.

  • ۰
  • ۰

بیوگرافی و تصاویر جذاب از پریناز ایزدیار

بیوگرافی و تصاویر جذاب از پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار متولد ۸ شهریور ۱۳۶۴ در بابل مازندران، بازیگر است. فارغ التحصیل رشته گرافیک در مقطع کارشناسی است پدرش وکیل و خواهر و برادرش نیز هر دو پزشک هستند، عاشق خوابیدن است و گیاه خواری هم میکند، او فرزند کوچک خانواده است.

  • ۰
  • ۰

سلنا گومز به همراه معشوقه جدید خود


سلنا گومز خواننده سرشناس آمریکایی به همراه معشوق جدیدش در مهمانی مجله هارپر بازار شرکت کرد.این خواننده ۲۵ ساله مدتی است که با آبل مکنن تسفی که بیشتر با نام هنری د ویکند The Weeknd شناخته می شود, رابطه ای عاشقانه را آغاز کرده است.این زوج جدید برای دومین بار در یک مراسم رسمی حاضر شدند تا نشان دهند که رابطه ای که شروع کرده اند جدی هستند.

  • ۰
  • ۰

بیوگرافی امیلیا کلارک (Emilia Clarke)

بیوگرافی امیلیا کلارک (Emilia Clarke)

تاریخ تولد : ۲۶ اکتبر ۱۹۸۶ در لندن، انگلستان

مهمترین افتخارات : نامزد دریافت جایزه Emmy برای سریال « بازی تاج و تخت »

  • ۰
  • ۰
بیوگرافی جکی چان ( Jachie Chan )

بیوگرافی جکی چان ( Jachie Chan )

جکی چان : Jackie Chan

تاریخ تولد : ۷ آپریل در ویکتوریا پیک ، هنگ کنگ

  • ۰
  • ۰
بیوگرافی نیکول کیدمن ( Nicole Kidman ) + عکس

نیکول کیدمن : Nicole Kidman

تاریخ تولد : ۲۰ ژوئن ۱۹۶۷ در هاوایی، آمریکا

مهمترین افتخارات : برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای فیلم « ساعتها » ، نامزد اسکار بهترین نقش اصلی زن برای فیلم « مولن روز » ، نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلمهای « شیر » و « حفره خرگوش » 

  • ۰
  • ۰
بیوگرافی سحر دولتشاهی + عکس

بیوگرافی سحر دولتشاهی + عکس

 

دانلود فیلم خارجی عکس عاشقانه